HTML

MekkaFirka - megújulva

Kedves Olvasó! Mindezidáig ez egy "sztorizós" blogocska volt, most pedig kissé átalakul egy firkász bloggá. Ugyanis egy nagyobb lélegzetvételű írásba kezdek, mely vágyaim szerint egyszer talán, egy könyvként fog realizálódni. A blog pedig mostantól az írás készülését fogja nyomom követni, legalábbis ez a terv (a lustaság persze nagy úr :D) Így aztán, ha érdeklődsz iránta, less ide néha, mert terveim szerint részleteket is fogok majd közölni, esetleg ötleteket kérni, meg ki tudja még mi minden jöhet! A Mekka blog tehát követi az energia-módit: nem vész el, csak átalakul ;) Szép, mosolygós napot kívánok mindenkinek! Mekka

Utolsó kommentek

  • tollampapirom: Írjad ezt a blogot, olyan szuper! És az én hősnőm is mindig Réka, sőt ezen a néven írtam sokáig. Örülök, hogy megmutattad ezt a titkos oldalt, már most imádom. (A padtársad.) (2014.06.20. 22:23) Üdvözletem!
  • Mekka: Tanúvallomást teszek: frenetikus a zenei ízlése! (2012.04.17. 19:07) Jellemrajz - Magne
  • MRDeamonhills: Egy valami lemaradt. A frenetikus zenei izléséröl nem tettél tanú valomást:DD (2012.04.17. 19:05) Jellemrajz - Magne
  • Pufin: Margóra! :D (2012.03.31. 18:56) Margó
  • Pufin: Izgatottan várjuk a remekkába szabott történetek tárházát. :) (2012.03.30. 17:23) Rejtélyes Szí-ví
  • Utolsó 20

2012.12.21. 09:39 Mekka

Üdvözletem!

Íme, most tehát eljött az ideje, hogy meséljek némi kulisszatitkot a kis mívemről. Méghozzá legelőször is azt, hogy hogy jött az első ihletem. Történt ugyanis, hogy egy este lefeküdtem aludni, de persze nem jött álom a szememre, csak forgolódtam, meg jártak a kis fogaskerekek az agyamban. Mígnem egyszer csak egy félálomszerű képként láttam (de hogy megrendítőbben hangozzék, mondhatnám úgy is, hogy „vízió gyanánt manifesztálódott lelki szemeim előtt”) a következőt: egy fiatal lány egy nyikorgó kiskapu előtt áll, és hezitál, hogy belépjen-e. A lány vörösesszőke bodorított hajjal, élénk narancs dzsekiben álldogál, nyakán sál, és a tincseibe bele-bele kap a szél. Nos, ez volt a kiinduló pont, és rájöttem, hogy ezzel a kezdettel meg kéne írni egy történetet. Azóta már rengeteg ötlet jött, majd ment, de megszületett a történet magva, amely egyébként ki is zárja a fenti kezdést a sállal és a dzsekivel, tekintve, hogy egy meleg napon indul a sztori. Tehát a fent vázolt jelenet, ha be is kerül a történetbe, biztos nem az elején lesz, viszont remekül megadta a kezdő lökést Réka (mert valahogy egyértelmű volt, hogy így fogják hívni a főhőst) történetéhez..

Aki pedig ismer, az biztos nem fog meglepődni, hogy a történetben a mindenféle különös figurákon kívül helyet kap még egy kiskecske, és Bogár autó, egy vicces bukósisak, nyáresti sörözések, és talán egy kis olasz vonal is befigyel, ha minden jól megy… Hamarosan jelentkezek, jó karácsonyi készülődést mindenkinek! :)
Mekka

1 komment

Címkék: sztori kecske ihlet főhős


A bejegyzés trackback címe:

https://mekka.blog.hu/api/trackback/id/tr614975925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollampapirom 2014.06.20. 22:23:33

Írjad ezt a blogot, olyan szuper! És az én hősnőm is mindig Réka, sőt ezen a néven írtam sokáig. Örülök, hogy megmutattad ezt a titkos oldalt, már most imádom. (A padtársad.)
süti beállítások módosítása