HTML

MekkaFirka - megújulva

Kedves Olvasó! Mindezidáig ez egy "sztorizós" blogocska volt, most pedig kissé átalakul egy firkász bloggá. Ugyanis egy nagyobb lélegzetvételű írásba kezdek, mely vágyaim szerint egyszer talán, egy könyvként fog realizálódni. A blog pedig mostantól az írás készülését fogja nyomom követni, legalábbis ez a terv (a lustaság persze nagy úr :D) Így aztán, ha érdeklődsz iránta, less ide néha, mert terveim szerint részleteket is fogok majd közölni, esetleg ötleteket kérni, meg ki tudja még mi minden jöhet! A Mekka blog tehát követi az energia-módit: nem vész el, csak átalakul ;) Szép, mosolygós napot kívánok mindenkinek! Mekka

Utolsó kommentek

  • tollampapirom: Írjad ezt a blogot, olyan szuper! És az én hősnőm is mindig Réka, sőt ezen a néven írtam sokáig. Örülök, hogy megmutattad ezt a titkos oldalt, már most imádom. (A padtársad.) (2014.06.20. 22:23) Üdvözletem!
  • Mekka: Tanúvallomást teszek: frenetikus a zenei ízlése! (2012.04.17. 19:07) Jellemrajz - Magne
  • MRDeamonhills: Egy valami lemaradt. A frenetikus zenei izléséröl nem tettél tanú valomást:DD (2012.04.17. 19:05) Jellemrajz - Magne
  • Pufin: Margóra! :D (2012.03.31. 18:56) Margó
  • Pufin: Izgatottan várjuk a remekkába szabott történetek tárházát. :) (2012.03.30. 17:23) Rejtélyes Szí-ví
  • Utolsó 20

2012.12.30. 21:48 Mekka

Szereplőkitalációk

Gondoltam, idén még "illik" jelentkezni egy poszttal (ki tudja, mekkora hallgatással kezdem 2013-at,) tehát íme egy kis szösszenet a várható szereplőkről:

A karakterek megformálása úgy kezdődött, hogy belőttem a főhőst 18 éves lányzónak, adtam hozzá hasonló korú mindenféle barátokat, aztán gondoltam, elindítom a cselekményt, és majd látjuk, kik csatlakoznak még be út közben. Persze rögtön az elején bekerültek az ősök is, na, máris van egy csomó szereplőm, ezt hogy fogom megjegyezni?.. Jó, mondjuk Rékát megjegyzi az ember, mert főszereplő, meg ezt a flúgos Veréb nevű lányt is, meg még Gergőt, oké, mert egyszem fiú, na de a „maradék” két lányt: Orsit és Julit sikerült nagy felbuzdultságomban teljesen összekavarni.. Pedig elég ellentétes személyiségek: egy megfontolt, visszafogott és egy „élj a mának, vagy röhögj a világ képébe!” figura, tehát nem is értem, valószínűleg nem elég jó neveket sikerült hozzájuk passzintanom…

Szóval nagy lelkesedésemben, összeklimpíroztam vagy tíz oldalt (A/5 méretben értendő), mire rájöttem, hogy  mindkét lányzóra ugyanazt a nevet használom, szóval így egészen érthetetlen… Jöhetett az átolvasás és kijavítgatás, valamint a biztonság kedvéért nyomtattam magamnak egy kis puskát szereplőim legfőbb tulajdonságáról, hogy ne legyen több ilyen gixer. Hát, most mondjátok meg, micsoda egy szerencsecsomag firkantó vagyok!.. :D

Mindazonáltal, most már azt hiszem, eléggé ismerem őket ahhoz, hogy ne fussak több ilyen vakvágányra…

Jelenleg bekerült a képbe a kiskecske is, akit csak ’epizódszereplőnek’ szántam, de egyre inkább érzem, hogy nem tudok tőle megválni (olyan aranyos!!!), úgyhogy azt hiszem, számíthattok majd hosszabb jelenlétére is a kis firkálmányomban – na őt legalább biztos, hogy senkivel nem fogjuk összetéveszteni!...

Szólj hozzá!

Címkék: kecske fiatalok lányok szereplők


A bejegyzés trackback címe:

https://mekka.blog.hu/api/trackback/id/tr14988418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása